Tuesday, August 11, 2009

ngantok sangat la...

aku ngantok sgt..asyik menguap jer ari ni/./..berat rase mcm nal tido lah..tgh tunggu time jer niu...jejej...aku dah tak tahan nagmntok sgt...tapi keranamu anjung hatiku..aku sggp bertahan mate semata2 nak membebel byk3/

huwaaa....aku dah tak tahan sgt ni./.adoi/...asyk slh typing jer...

ntah aper dugaan aku ni...sampi org bawak mulut ttg baku..dah gaduh sepasang suami isteri tu kerana ak..aku tak wat aper pun..tapi org yang memandang tu yang salah anggap..nape la mulut dorang sgt jahat...

malam tadi aku tido kol 2..bagun kol 5.30...sangat kejap ku tido...tu yang ngantok gilke gaaban la ni...tak tahan...nak tidooooooo....help me...nak tido....

k lah dah rihat ni..nak tido r...hahahah

No comments:

Post a Comment