Thursday, August 20, 2009

tadika kg pt hj abdul karim 82100 ayer baloi pontian johor

sabtu, 15 hb ogos 2009

hari ni aku ponteng keje..hahha..actually budak praktikal mane boleh cuti..tapi aku cuti gak....semata2 nak anta budak2 sek tadika pi cuti2 malaysia...hehehe...hari yang menyeronokkan bg budak2 tadika tu..hepy tgk gelak tawa mereka..

firs destination...kami pergi ke balai bomba...ni lah buktinye..

intro.....ni truck bomba...


kami sempat lagi tau naik truck bus n round2 kat bandar pontian...sekejap je lah tapi...seumur hidup aku baru ari tu lah aku merasa naik truck bomba...mcm tak caye plak...sempit gak dalam tu..
seronok tgk budak2 ni naik truck bomba..ye lah..dah di beri pluang naik..mestilah seronok...


kami di ajar cara2 menggunakakn jaket keselamtan jika melalui detik cemas di laut....budak2 ni tgh khusyuk mendengar...aku plak khusyuk men "snap" pic2 dorang untuk di masukkan dalam blogku ini...

baju pink tu ialah cikgu enon n baju hijau tu ialah my mom...tudung hitam yang kecik nun di sana tu my little sis..

next pic...budak ni jugak diberi pluang naik bot bomba..bergambar lah mereka semua ni dgn jurulatih bomba di situ...


lps tu budak2 ni di beri pluang memakai baju bomba..

maka....

aku pun tolong pakaikan budak2 ni baju gak tau...

dan hasilnye....ini lah dia budak2 bomba tadika..
next pic...n next situation...pantai rambah..





comelnye mereka ni..aku geram jer...



after puas di pantai rambah kami pun pulang ke rumah masing2..penat dan keletihan....

::the end::

No comments:

Post a Comment