Wednesday, September 9, 2009

karya adik2ku yang baik2..

aku tak tahu la nak cakap mcm ner la dgn adik2 aku ni..mcm tak de kertas jer dalam umah aku tu sampaikan pintu umah aku pun menjadi mangsa pergaduhan dorang...korang tgk lah karenah adik2 aku....asal gaduh jer pintu ni gak jadi mangsa...

yana vs zizul

huhuhu...maka terpaksalah aku n mak aku mencari cat untuk mengecat pintu umah ini..nak raya la kayekan...baru la sibuk nak menutup segala keaiban..kalu raye tu sume bende nak sempurna la...huhuu....

hope lps ni tak delah dorang menjahanamkan pintu ni lagi...kalu ade...mmg kene lah sorang2 tu piat telinga..hahhaha...garang kan aku...

No comments:

Post a Comment