Tuesday, November 24, 2009

when im jobless...

when im jobless..

  1. mule la terkedek2 mencari kerja baru...oh kerja di mane kah kamu..ade saper2 yang ade keje kosong???..hahahhah..
  2. rase bosan duduk kat umah praktikal menjadi suri rumah tangga...
  3. duit semakin berkurang...kocek kering...money is important...i need money...money..oh money...
  4. terlebih berangan...mcm2 aku berangan...tu lah takde kerja sangat...
  5. tak boleh shopping..tu yang tak best...duit tak de mcm ner nak shopppingggggggggg...
kan bgus....

  1. kalu aku ni anak org kaya...tak yah kerja...so aku akn jadi seorg yang makin pemalas...
  2. kalu aku ni genius..kerja yang cari aku..so tak yah la aku cari kerja
  3. kalu aku ni kawen dgn ank datuk ker, tan sri ker, anak pm ker..hahhah...tak yah la aku kerja...
  4. kalu aku ni cantik orgnye..leh la aku jadi model...tak pun artis...huhu...income byk tu..
namun begitu...kesimpulanya...

  1. aku sedar..aku cume manusia...aku bersyukur aper yang aku ade...ni lah yang tlh di takdirkan untuk aku...mane leh aku mintak bukan2...kalu nak mintak bukan aku kene lah berusaha.jgn main cakap jer..aku ni lebih suke bercakap dari membuatnye...huhuh...aper2 pun aku bersyukur dgn aper yang Allah berikan pade aku...

No comments:

Post a Comment