Monday, December 14, 2009

hepy besday nurhidayah bt albian...

hepy besday kepada aku..
moga pjg umo dan murah rezeki..
serta bahagia n berjaya di dunia dan diakhirat...
moga dapat jodoh yang sewaktu dgnnya..hahha..

ari ni besday aku..
aku lgsg tak hepy..
aku dapat hadiah yang terbaik sgt2 dalam hidup aku oleh dia...
thanks kepada manusia tu yang membuatkan hari ini hari yang plg menyedihkan bukan yang mengembirakan...
kecewa n sakit hati dilakukan oleh org yang tersayang..
sampainye hati dia..
n sakitnye hati aku....

aku pasrah..aku redha..
dah tertulis untuk aku yang aku tak kan dapat kebahagiaan...

kepada insan yang mengatakan aku hipokrit..
bende yang terjadi pade aku tak seperti yang dia sangka..
aku mls nak jelas kan pade dia...biarlah dia menyangka aku penipu..
ape yang aku lakukan adelah yang terbaik untuk dia...

...end...

mood: sangat kecewa dgn dia dan ari ini akan aku ingat selamanya...

1 comment: