Thursday, January 21, 2010

attention....subang aku hilang...

kejadian ini berlaku semasa aku ingin mengambil air sembahyang..
huhu....aku baru perasan subang telinga aku sblh kanan telah pun hilang...
hehhe..lantas aku menjerit..
"mak!!!!!!!!!!!!!!!!!!!subang mak hilang sblh kanan..."
so tahu2 jer la rekreasi tuan punye brg...of kos la dia asyk membebel n terus membebel...
penat telinga ni mendengar...
hmmm..aku pun agk rase tak selesa sile tak pkai subang tu....
sedih la jugak coz hilang..
is that mean aku ni cuai???
tak kottttttttttttttttttt...................
mane la aku perasan bende tu nak hilang...adoyai...
hmm...so nak tak nak aku tanggalkan la subang telinga kiri aku ni jugak..
tak kan aku nak pakai sebelah jer kan..
nanti nampak macm lanun plak...
hmm...........

subang ku subang ku kalu ade jodoh kite berjumpe lagi...
sedih lorh......

No comments:

Post a Comment