Thursday, July 22, 2010

kalau itu yang dinamakan rezeki

alhamdulilah...
syukur kepada ilahi..
Dia yang mengetahui segalanya...
aku benar2 bersyukur..
mungkin inilah yang dikatekan rezeki..
walupun aku bukan keje bagus..
but alhamdulilah..
mugkin Tuhan ingin tolong aku..
aku tak pernah pun sesak duit..
tiap2 mingguu..ade jer duit tepi yang aku dapat..
bukan duit haram tau..
tapi duit halal..
bekerja n berurusan dgn orang yang berwang..bukan beruang yer...
mmg best...
mereka tak pernah lokek..
kdg2 keje tu simple..dan aku sendiri tak mengharapkan balasan..
tapi dorang ringan tangan untuk menghulur duit kat aku,,
sgt best...
best sgt..
hhahhahah
 tp sgt pelik tau..
bile duit yang aku dapat tak tahu hilang kemane..
nak kate aku buat makan..rasenya aku kurang makan..
ntah la..
pttnye dapat duit tepi jer ..
aku masuk tabung...hahaha..
mane la tahu..
kumpul2 boleh buat kawen kan...kan..kan....
nothing is imposible
dah lama aku tak menabung macm dulu..
rase mcm nak menabung la start dari bulan depan...hahahha...=p
mungkin ini lah rahmat Tuhan berikan aku...
yela..
aku kan jage mak..
aku lupekan degree aku untuk kerja seperti ini..
tak per la,,,
aku ikhlas,,,
tapi bukannye aku nak selamanye2 mcm ni...berade di bawah..
tgk la nanti di suatu tahap aku akan berubah...
tak mahu gelojoh untuk mengapai impian..just slowly..
bersusah2 dulu..
hidup pun bahagia kan walaupun seperti ini..

(rase hati: rezeki kat mane2...usaha harus ade untuk mencari rezeki)



No comments:

Post a Comment