Tuesday, July 6, 2010

MY Bff

makhluk ini la Bff @ my boyfriend forever...hahaaha..
dia nak sangat aku letak muke dia dalam blog aku..
muke tak malu btul...huhuhu...
korang jgn kutuk dia eh..
aku jer yang boleh kutuk budak kat bawah ni..hahahah

pic ni pun aku baru lps rembat dalam FB dia..
hahhaa...sbb aku rase antara pic2 dia yang dalam fb ni..
ini adelah yang terbaik...
yang lain sume hancur...
hopefully after this dia pandai pose bile berhadapan dgn kamera...
hehhe..
he is a nice guy..
ape yang aku rase dia ni seorang.....
penyabar.....walaupun aku selalu perli dia chubby
baik hati.....kalu kredit aku abis, dia akan topupkan
kelakar .....selalu sgt buat aku ketawa mcm org giler
pandai memujuk.....sbb tu aku selalu merajuk
tak pandai merajuk......sbb aku yang selalu merajuk, dan tak reti memujuk
tak pernah marah.....aku yang selalu marah dia..

u see..bertapa byknye kebaikan dia, dan keburukan aku...hahhaha
lucky i got him...



(rase hati: name bf saye mohd nazlie bin naim atau name budget glemer ialah tengku nazli dato nanang)



No comments:

Post a Comment