Saturday, July 3, 2010

sunday@ahad.

hahhhaahha...tibe2 jer rase jari jemari aku ni nak menulis something dalam blog aku ari ni...
ahad hujung minggu...
stay umah saje lah..nak wat mcm ner..
bff tak de kat kg...
nak ajak bf plak..
adoyai ..rasenye dia sdg memandu untuk balik ke selangor...
hope selamat la kembali ke rumah...
terengganu ke selangor....
drive la kamu sorg2 la yer bf ku..
nasib kamu la...

suppose aku ikut pi hantar kawen majlis abg lan..
jiran depan umah aku
well..he is a nice guy...
bgus la dia dah kawen..
dah lame hidup seorang diri..
untung sey wife dia...
wang hantaran sebanyak 11k,...serba satu plak tu...
...
aku pun nak jugak mcm tu...
tapi..tak mungkin lah aku dapat...
ha la...bukan sume org dalam hidup ni hidup senang n mampu beri wang hantaran sebanyak 11k
serba satu plak tu..
kalu aku mintak bf aku mcmm tu ..
sudah semestinye dia akan perli dgn cerite "wang hantaran" yang ade dalam blog dia tu..
kompem punye...
so...baik aku diam saje...

serba salah gak tak pi majls abg lan..tapi tak per....tu tempat pengantin pompuan
next week tempat abg lan..
comfirm aku dtg..
by the way..congrate to him,,..
melangkah kedunia rumah tangga...

adoyai...
si kucing ni...panjat2 n kacau aku menaip plak...
pergi la main jauh2...

stop la jap..layan melodi...
ade gosip best...hahhha









No comments:

Post a Comment