Monday, August 16, 2010

IMPIAN SAYE..

bosannye saat ni...tak de keje nak dibuat, mate ni tak rase ngantok plak..kalu ngantok..leh lah aku tido..
update blog tanpa idea...menulis mengikut gerak hati..aper jer yang terluah dalam hati, 
terus aku taip,,hahhahah....

 I.M.P.I.A.N.A.K.U
  1. aku nak kereta baru.. seperti gambar dibawah ini... ade saper2 tak sudi kasi kete ini secara free kat aku..hhaha..aku suke persona..tapi aku tahu aku belum mampu untuk beli kereta persona ini...tapi tak per lah..kalu aku tak dapat kereta ini pun..........

..................dapat kereta mcm kat bawah ni pun tak per la..kecik, comel dan boleh dikategorikan layak untuk aku yang kurang kaya ni ha...hahhaha,,, tapii aku nak kaler putih....

2. aku nak dapatkan IJAZAH KEDUA... nak sgt sambung study..amik MBA...ari tu dah dapat offer sambung kat UTM..
nape ntah nak sangat sambung MBA, even dengan ijazah pertama pun aku still blm dapat job tetap...hahha..
tapi adelah sbbnye aku nak sgt sambung MBA ni...rahsia...

3.  actually cite2 mase kecik2 nak jadi GURU...nak mengajar anak murid...
ari tu dapat kpli test...tapi tak lepas..budak tak pandai mcm ni la..tapi tak per aku akan apply lagi sampai pass exam tu....huhu....kalu pass exam tu mmg sah aku pandai...kahkah...tu cite2 mase kecik2...now im 24th... mestilah cite2 sudah bertukar..aku nak jadi lecterer,..tak dapat jadi cikgu tak perla..dapat jadi lecturer dah ok sgt la tu...,thats y aku beria sgt nak sambung MBA... if tak jadii lecterer MBA...at least dapat bukak bussiness pun jadi la...ade gak hati sebenarnye nak bukak syarikat..
jadi bussinesswoman..tak boleh blah aku punye cite2 yang last ni..


4.ingin memiliki sebuah keluarga yang bahagia disamping yang tersayang,,
bile la manusia ini nak masuk minang aku ek?
hahhahahha...
duit tabung kawen tak penuh lagi...
aku lak blm dapat lagi keje yang tetap...
alamatnye mmg lambat la dia nak masuk minang aku..
lepas kawen, buat anaak maka bahagia la hidup aku bersama keluarga aku..
cehhh..berangan lebih ni..mcm la mamat ni nak kan aku...kuikui...
kalau mamat ni tak nak kat aku..
aku leh cari lain...opss....terlepas niat la plak..

 ni lah impian aku yang terakhir...
moga Allah memberkati hidup aku selama aku ingin menacapai impian aku..
izinkan aku penuhi semua impian ini sebelum nafas yang terakhir,,amin.

::end::


1 comment: