Monday, September 6, 2010

miMpi IndaH


hehehhe..mlm tadi mimpi best sgt..
guess what???

mestilah korang dah dapat agak kan..
tgk jer pic kat atas..
aku mimpi aku lahirkan seorang baby gurl yang sgt comell...
heppynye aku....
aku dokong dia dgn penuh kasih syg...
kemudian aku nyusukan dia..
aku bgtau kat org sekeliling aku..
name anak aku nur bidadari aisyah
pergghh...name sedap tuh..
dan tibe2...terdengar SUARE MAK...
"dayah ,...bangun pergi kerja..."
argghhhhh...sudah...mimpi indah ku telah berakhir...
baru nak merase jadi ibu...
adoyai...

aku rase ni lah kesinambunagn mimpi2 aku yang lepas..
aku mimpi aku kawen dgn "dia"
siap pakai baju pengantin duduk bersipuh...
tok kadi dah siap sedia dah...
tapi seperti biase lah..
SUARE MAK jugak lah yang menggangu mimpi aku...

apakah kesinambungan mimpi aku yang seterusnye ye...
tungguuuu......hahhaha


No comments:

Post a Comment