Monday, September 6, 2010

sILeNT mOOd


aku sedang menjalankan proses menenangkan diri..
so stay away yeah..
aku tak mahu diganggu....
dan aku mahu bersendiri ..
sehingga akhir syawal..cukup tak mase tu ek???.

sbb???
ingin berhari Raya LAH..abb aper lagi kan..huhu

tak per nanti kalau rase tak cukup aku akan buat entry seterusnye
dan aku akan sambung tempoh Shhh ni..
aku jugak tgh mencari mood untuk berhari raye...
tak sabar rasenye...
hahhaha....
cepat lah raye oiii....

esok dah start cuti..Yahooooo....
sgt best,,,
mlm ni boleh la buat biskot almond london...
hopefully menjadi..
al maklumlah...first time nak buat..hahha..

esok pagi leh pi shopping..
byk barang lom beli...kasut raye n tudung...
eh....2 jer eh...?..
apesal mcm sikit jer...
ade lagi kot yang hendak di beli..
tapi aper ek...
tak per nanti aku list barang2 untuk di shoppingkan..
ceh..mcm gaji besar jer aku ni...
ade hati nak shopping byk..

sedih..
raye tahun ke3 tanpa arwah abah n abg..
moga rohnye dicucuri rahmat..
al- fatihah..

huwaaaa.....
tak mahu sedih...cukuplah yang lepas...
byk dugaan yang aku tempuhi...\
tak per lah..
aku terime..
tapi...tahun ni pun ape kurangnye..
byk tekanan perasaan aku terime...
boleh jadi giler aku ni kalau tak kuat iman..
heheheh..


::maaf, tak tahu bile hati ini akan pulih::


 


 





No comments:

Post a Comment