Monday, November 29, 2010

JB.MELAKA.KL

huhu...dah lame tak update blog ni...
almaklumlah tgh bahagia sekarnag ni...
actually bnyk gak entry2 yang aku dah tulis...
cume dalam keadaan draft n tak smpt nak meng-edit ..ape lagi nak publish..
so tak dapat la nak publish...

mlm tadi sampai umah around kol 9pm..
GILER penat aku drive dari melaka ke k.l...
then k.l to jb...dah la bwk kete viva jer..baru lagi
...huhuh....tak leh la pecut laju2...
around 8am aku n pakcik aku bergerak dari melaka ke putrajaya....pergi umah wak rahim dulu..
kt presint11....
after bfast sumenya...kami pun bergerak ke bukit antarabangsa,,,
sampai dalam kol 11 lebih...almost kol 12 jugak lah....
ni la pic2 yang aku sempat snap....

ni time kat melaka....tak de sape yang nak snap my pic..so i do myself...

my younger sister...n behind her is my mom..























































from melaka to k.l















hahha..dimanakan pic pengantin?......ade...tapi tungggu la yer...blm sempat nak edit pic ...wait.......

No comments:

Post a Comment