Friday, December 10, 2010

pendrive saya suke menghilangkan dirinye....


ini kisah pendrive aku...
pekerjaan pendrive aku ialah menghilangkan diri dari tuan dia sahaja...
penat aku cari merate tmpt..

first dia menghilangkan diri mase back from kl..
mati2..aku ingt tercicir kat kl..
seminggu rasenye dia hilangkan diri...
kat umah puas aku mencari...
then..
seminggu kemudian..
lps jer membasuh kereta...
aku selok2 driver sit ..
damnnn...
rupenye kat situ dia sembunyi..
huhuh...
tak dapat la aku paw bf aku pendrive 8 giga...
bahgianya aku bile jumpe..
melocat kegumbiraan...

thenn...semalam..
pendrive aku hilang lagi..
kali ni tidak keseorang..
dia hilang bersame spongebob n rakan2nye...
huhu..
merata aku cari...
rupenya aku tertinggal kat kedai cuci gambar...
sengal rase berbual dgn tokei kedai tu...

aku : excuse me...haloo...i punye pendrive ade tertinggal kat sini tak??

tokie: pendrive??...ape keychain?

aku: spongebob ....

tokey:... sila nyanyi lagu spongebob....

aku:...hah?????

tokey:...gelak2....

aku...: grrrrr...haiya...mane i boleh nyanyi maaaa.....dush...
tokey tu boleh suruh aku nyanyi lagu spongebob plak kan...

aku cerita kejadian ni kat bf aku...
tak sudah2 dia ketawakan aku....
ceet....dia nak balas dendam kat aku  la tu sbb pagi semalam aku gelakkan dia 
hahhah...
mane aku tak gelak..
balik keje dia kene nyorong motor...
sbb minyak  motor habis ...
tulah kedekut sgt naik kete...
haaa....kan dah balik nyorong sampai petronas

p/s: jangan lah jadi cuai seperti saya yang asyk kehilangan pendrive





No comments:

Post a Comment