Friday, January 7, 2011

because of p.m.s

haisyhh...ntah hantu mane yang rasuk aku mlm td..
x pasal2 bf aku yg jd mangsa...
sengal btul....opsss...sape yg sengal???....of kos la aku
x pandai2 lg nak cover emosi mlm td...
ni lah bile terkena penyakit perempuan..sume bende yang aku buat jadi x betul..
huhuu...1st thng yg aku cr ble bgn tdo of  kos la henset aku..
cek2..kot2 la bf aku msj...damnnn,...!!! lupe plak mlm td aku mrh kat dia...
ntah aper yg aku merepek mlm td pun aku dah tak ingat..
bgn tdo jer rs mcm x de aper yg berlaku ..huh...dah mcm cerite seribu kali cinta la plak....
teringat balik ape yg aku dah buat mlm td...hahahha
baru ingat..
aduhhhh....kali ni mmg slh aku..KALI NI???..hahah..aku rs aku dah byk kali kot aku wat salah bile time pms ni.
ermm...malu la plak nak mintak maaf...
lgpun mlm td dah terlepas cakap...cakap?...eh..silap..silap...aku tak kol dia pun..taip msj jer..
aku dah terlepas msj kat dia...
aku cakap tak mahu d ganggu dalam tempoh seminggu dua ni...
aduhhh...ape ke bongoknye aku ni wei....
sehari pun aku dah tak tahan gatal nak msj dgn dia jer...ape lagi nak bertahan seminggu...
aduhhh...binggung ni..
malu la nak mintak maaf..
sbb aku tahu ni bukan yang pertama kali nye aku buat..
tiap kali pms..mst mcm ni.
dia mst dah kecik ati dgn aku..ye la..dia tak de wat salah aper2 pun..
aku nak naik hangin jer kejenye...
penyabar btul bf aku ni...
nsb baik aku yg dapat bf aku ni...

huwaaa...aku dah pening ni...
huh..ari ni wat keje pun tak senonoh...
pemalas btul ari ni...jiwa kacau..
sapu dapur..benti jap..masuk bilik..update blog,..
sapu ruang tamu,.benti jap..masuk bilik,...update blog lagi...
jap lg basuh pinggan..benti jap..masuk bilik..update blog kot..
hahaha..ntah ape kene la ari ni...otak aku tgh crowded sgt ni...
byk bende yang aku nak fikir..
badan aku plak selalu sgt letih..
also my eyes...bile mate dah penat..kepala pun dah mule sakit.
bile letih..suke cari gaduh..hmm letih2 pun sempat gak aku cari pasal dgn bf aku 
.tapi tu lah kalu gaduh dgn bf aku mcm tak gaduh..
sbb awl2 lagi dia akan mengalah...
hati aku blum puas lagi...
tp tu lah cr dia...

t o:

"Encik Nazli Bin Naim, kite mintak maaf lagi eh..tak tahu la ni kali yang ke berape kite buat salah..
kite tak ingat..mlm tadi bukan kite..hantu mane ntah sesat ..dia pinjam badan kite...yg marah2 tu bukan kite tau..tapi hantu tu lah.,,skrg hantu tu dah tak de..dia dah kuar dah dari badan kite....kite nak msj Encik Nazli...nak mintak maaf..tapi kite malu la.,.sbb byk kali dah kite mrh2 encik nazli..lps ni kite janji x nak buat lagi...JANJI???...(mst dalam hati Encik Nazli ckp mcm ni kan ---->..janji2..tapi nanti kang buat lagi..tahu sgt..)..ok.xpe...kite x jadi la nak janji..tp .INSYAALLAH kite akan control temp kite...eh..ermmm...Encik Nazli pujuk la kite...blh kan???..."



p/s: kenpa plak bf aku kene pujuk aku plak ni...



No comments:

Post a Comment