Monday, January 3, 2011

tahun lama 2010, tahun baru 2011

tahun lama telah menutup tirai semua kenangan yang manis, pahit, kelat, tawar, masin dan segala bagai rasa dan perisa hanya tinggal dalam kenangan
yang pastinya tak semua matlamat 2010 aku yang tercapai..
tahun baru mestilah azam baru...
aku blom list kan lagi ape azam baru aku...
tiap2 tahun berazam..
suku bulan pertama leh handle lagi..
dah masuk stgh tahun
azam ntah kemane2...

bile tahun baru..makanya umur pun dah bertambah la...
makin pendek la kehidupan kite...
so haruslah kite sentiasa pandang ke hadapan...
perancangan diri of kos la ade...
cume qada dan qadarnye kite tak tahu,,,
yang penting berusaha sampai dapat..
jgn cepat sgt putus asa....( nasihat bf saye.)

ok...jom list kan azam 2011 yang paling utama kepada kurang utama:

1. nak kerja tetap..
2. kumpul duit banyak2...sikit2 tak mau...nak terus banyak...(muahahah...si tamak)
3. rs mcm nak kawen..tp takuttt..hahhah...si gatal lagi miang...
4. nak bayar hutang ptptn ..hutanggg ohh hutangggg...cepatlah kau habis...
5. nak sambung master la...aduhhh...
6. nak beli rumah....tak dapat rumah..istana mahligai kaca pun jadilah..
7. niat di hati nak pi umrah dgn mak...amin....moga ade rezeki untuk aku...
.
.
.
..
.coming sonn will be update..

p/s : solat asar dulu....




No comments:

Post a Comment