Wednesday, June 8, 2011

SaYe PiTam =,="


entry ini agak memalukan saye laaaa...huhuh...
wanita gagah mcm saye mane boleh pitam...haissshhh...bikin malu wa sajer laaaa....
nasib la badan....
pagi tadi temankan kak khulia pergi gelanggang futsal kat tenggayun..
hmm...ade games sempena majlis perpisahan budak2 sem 4...
saye yang tak de kene mengene kene datang..haisshhhh...
after sampai kat gelanggang..cuace mmg terik....terik ker?..mcm tak jer...
tapi terikan matahari yang memberi vitamin d tak de la saye risau sgt....
so saye bertahan jer la...
sebelum berangkat...
saye dah makan breakfast...

time tu sume tgh bermain...so saye malas nak amik port la..
kak khulia ajak saye pergi ketepi pantai...berhampiran dengan gelanggang...
huhuh..panas...angin tak de...
kami lepak di situ..
kami bercerita ttg mcm2...
lebih kurang dalam 15minit ..tak lame...disebabkan panas...saye bawa payung...
dalam 15 minit...tetibe saye rase tak selesa di bahagian belakang saye...
kepala saye tetibe rase mcm berpinar...
terus saya ajak kak khulia balik ke gelanggang...
time tu..pandangan saye gelap...
terus saye pegang tangan kak khulia..
saya takut jatuh kat lecak....kotor plak kang...kalau nak jatuh pun biar la kat tempat yang best sikit...hhuhuhuh....
saye gagahkan jugak berjalan...saye bace2 sikit doa dalam hati....
tak lame tu...pandangan kembali pulih..huhuh...
saye tak tau aper puncanye...
tapi saye rase..saye kekurangan air dalam badan kot...
tak pun saye kurang tidur..mlm tadi saye tidur lewat...
dan tak pun disebabkan saye berdiri agak lame.....
itu adelah kemungkinan2nya...
oleh kerana saya ni jahil..makanya....saye pun google punca2 pitam...
dan saya terjumpa page ini http://drzubaidi.com/blog/?p=845...tajuknya rase pitam bla..bla.......
sangat bagus...mungkin pemilik blog ini seorang doktor...
bacelah..untuk kebaikan bersama......bile dah tahu punca...kite akan tahu mencegahnya....


p/s : risau betul si tunang bile saye bgtahu dia yang saye pitam...sayang giler dia kat saya...=)

No comments:

Post a Comment