Tuesday, July 19, 2011

FWD : CInTa PoSt By Him

    ~ C.I.N.T.A.S.E.O.R.A.N.G.L.E.L.A.K.I ~
jawapan:
Love 1. Dia bersungguh-sunguh melakukan sesuatu demi kekasihnya dengan rela bukan kerana terpaksa.

anjung hati : hmmm....it's true...can't denied..

Love  2. Dia sentiasa ingin menghiburkan kekasihnya dan berubah menjadi orang yang kuat bercakap.

anjung hati : kadang2 je kot.....time jumpe je la dia mcm tu....

Love  3. Dia banyak menasihati kekasihnya kerana dia amat menyayangi kekasihnya.

anjung hati: nasihat????....ade la jugak dia nasihatkan...tapi saya selalu engkar...hahaha....tapi amat @ tidak amat..saya tahu dia syg saya...

Love  4. Dia berusaha mengongkong kebebasan kekasihnya kerana perasaan cemburunya yang meluap-luap.

anjung hati :saye dikongkong???....ape2 pun tak boleh...

Love  5. Dia sentiasa takut kehilangan kekasihnya.

anjung hati :  hmmm....saya tak pernah tahu...dia tak pernah bgtahu...

Love  6. Dia sentiasa mengawasi pergerakan kekasihnya kerana dia sentiasa berasa curiga.

anjung hati : tak demaknanya dia nak awasi saya..dia percayakan saya...

Love  7. Dia tidak suka ada lelaki lain rapat dengan kekasihnya.

anjung hati : sume laki mcm tu kot...

Love  8. Dia mudah merasa cemburu dan sensitif apabila kekasihnya tidak menumpukan sepenuh perhatian kepadanya.

anjung hati : tak betul nih sbb baru2 ni saye bz bekerja disiang hari...di malam hari saya bz ber"fb"..sy x layan pun dia sgt....dia tak pertikaikan ape2pun....tak de plak dapat mesej " kenapa ayg berubah? kenapa ayg tak bg perhatian pade abg skrg ni?...i never got this statement...he's vry kind la..

Love  9. Adakalanya dia seperti seorang anak kecil yang meminta perhatian kerana dia mahu kekasihnya melayannya lebih dari org lain.

anjung hati :......hahhaahha...=)...ade ke dia mcm tu..tak perasan.

Love  10. Dia menjadi orang yang paling rajin dan sanggup membantu kekasihnya melakukan apa saja.

anjung hati :....he is my money supplier....not even that...banyak lagi...

Love  11. Dia pandai merajuk hati kerana ingin dipujuk oleh kekasihnya.

anjung hati :......yeahhh....kene pujuk dia kalau merajuk...

Love  12. Dia akan mengalabah apabila kekasihnya berjauhan daripanya terlalu lama.

anjung hati: saya tak nampak dia..dia jauh dari saya..jadi saya tak tahu ok...

Love  13. Dia sentiasa mempastikan keselamatan kekasihnya.

anjung hati : yeah...time driving jb to selangor or verse...dia akan makesure keselamatan saya...

Love  14. Dia mementingkan kekasihnya daripada dirinya sendiri.

anjung hati : ..."kisah monyet" mengimbau kembali....=)

Love  15. Dia kerap bertanya adakah kekasihnya mencintainya kerana dia merasa kasihnya lebih kuat daripada kekasihnya.

anjung hati : kadang2 jer dia tanya....tgk mood dia la...lelaki romatik n tak romantik berbeza..okay?

Love  16. Dia tidak akan melayan perempuan lain yang tidak ada urusan penting dengannya.

anjung hati: ade gak dia chat dgn pompuan lain kat fb dia....

Love  17. Dia cuba meluangkan lebih banyak masa dengan kekasihnya walaupun terpaksa menunggu kekasihnya dgn sabar. (agak-agak kalau kena tunggu 5 jam nek hangin ke tak? )

anjung hati : sebulan sekali jer jumpe..tu pun kalau ade mase....kalau dia terpaksa menunggu saya..mmg saya halau dia balik selangor....

Love  18. Dia membanggakan kekasihnya di depan orang lain.

anjung hati : ade la kot sekali sekala...eh.. lupe la...

Love  19. Kalau ditinggalkan oleh kekasihnya, ia akan berasa serik dan tidak percaya dengan cinta perempuan lain namun dia sentiasa mengharap kekasihnya kembali kepadanya.

anjung hati : tu saya tak pasti...kalau dia harapkan ex dia yang dulu tu kembali...saya tak kisah..saya percaya jodoh Allah tentukan...

Love  20. Apabila timbul orang ketiga, dia akan hilang akal dan sanggup berbuat apa saja untuk merebut kembali kekasihnya.

anjung hati :..saya pun hilang akal jugak fikirkan perangai dia yang mcm tuh...

Love  21. Dia menganggap kekasihnya sebagai orang yang paling dipercayainya dan sanggup menyerahkan harta walaupun nyawanya sendiri. (Aku tak sanggup gadai nyawa aku icon wink Tanda Seorang Lelaki Jatuh Cinta ( Love Power) )

anjung hati : ???????????????......blm nampak lagi dia spesis mcm tu?

Love  22. Dia tidak akan berlaku curang kepada kekasihnya namun jikalau dia dia berbuat demikian itu bererti hatinya belum 100 peratus mencintai kekasihnya.

anjung hati : 100% his love 4 me...

Love  23. Bukan semua lelaki sanggup menitiskan air mata hanya untuk seorang perempuan.

aanjung hati : tak pernah nampak pun dia nangis....walaupun diapernah cakap dia pernah nangis sbb perangai saya....woooowww....saya sangat dasyat,,,



HARGAILAH KAMI LELAKI YANG MENCINTAI DIRIMU YANG BERGELAR WANNITA!!!

anjung hati: tgh fikir la ni...berape harga nak letak....1k cukup tak>>>>>??

No comments:

Post a Comment