Tuesday, July 19, 2011

SoaL JaWab SendirI

saye : Bosan ker?

saya: Haah ..bosan sangat....

saye: kenape bosan?

saya: Ntah laaaa.....sbb dah bosan kot....

saye: Si dia kan ade.....

saya : dgn dia pun saya bosan....

saye: kenape bosan...?

saya : sbb mmg dah bosan laaaa......

saye: tapi masalahnye kenape bosan dgn dia?

saya: ini satu masalah ker?

saye: hehehe.....tak kot....tapi kenape bosan dgn si dia...

saya : sbb mood saye tgh bosan....

saye: tak de bende lain ke selain bosan...

saya: tak de....

saye: ape punca awk bosan?

saya : sbb tak de keje....

saye: serius?

saya: eh..tak lah...saye tipu jer...ade keje banyak tapi saya malas buat....

saye : tahu,,,,,awak malas....tapi kenape awk bosan dgn dia skrg?

saya: tak de soalan lain ker?

saye : ade...

saya: kalau ade, tukar soalan lain eh?

saye: sbb aper awk bosan dgn dia?

saya: ???????....kan same maksud jer soalan tuuuu....

saye: mmg..kate suruh tukar soalan lain...

saya: ok...sbb saya dah bosan dgn dia..

saye: patut ker bosan dgn dia?

saya: ntah....tak patut kot...

saye: so kalau dah tak patut kenape nak bosan?

saya: sbb tgh bosan...ade saya kisah patut ke tak patut?

saye: ok....tapi ape punca awk bosan...

saya: better awak tanya dia......ape punca saye bosan...?...

saye: comfirm dia tak tahu...

saya: hahhaha...mmg pun dia tak tahu....

saye: ok la...soalan terakhir...kenapa awk bosan dengan dia?

saya :(jujur)..sbb saya dah bosan...bende yang same saya buat hari2..n now malas dah nak buat bende yang same....hurmmm..lumrah hidup....

saye: cube buat bende yang berlainan?

saya:saya ke yang kene mulakan dulu?

saye : dah awak yang bosan..awk la yang kene mulakan dulu....tak kan saye yang nak mulekan dulu...

saya: hmmmm...betul jugak....tapi tak nak lah...buat aper...tak kan lah saya...malas la..biar la dia yang fikir...

saye: betul jugak...tapi boleh harap ke dia tuuuu.....awk sendiri tahu kan dia tu mcm mane...langsung tak......(lu pikirla sendiri)

saya: oh...ok....saya faham....! keep silent jer lagi senang...tak payah buat aper2...tunggu sampai bosan tu hilang sendiri...

saye: comfirm?

saya: of kos la..comfirm....dah bosan dah ni....

saye: saye pun....


nota: awk ...tolong fikir kenape saya dan saye bosan.....hurrrmmmm........

No comments:

Post a Comment