Monday, September 26, 2011

 Awakkk...sangat sweet... =P


teeeetttt.....teeetttt...(bunyi mesej dari henset saya )
senyum saya menjadi lebar......selebar lebarnya...bila bace mesej tu

"sayangggg....will u marry me...."

alamak...cair hati saya tau awakkk....kenape tetibe awak sweet sangat dgn saya ptg ni....

ade ape2 ker yang awak nak dari saya....

awak nak henset E71 saya ke???

ke awak tak sabar nak kawen dengan saya...????

sabar eh...blm time lagi la..kan kite dah plan.... 

jangan tergopoh gapah...biar la dorang nak kawen cepat..

just follow jer ape yang kite dah plan...

awakk....


..kalau saya tak jawab pun awak dah tahu jawapan dari saya..kan..kan..kan..

jawapan saya mestilah...." i do" 

oppsss.....alamak...terberitahu la plak......kantoi daaa....heheh....

awak...

saya tahu awak sayang saya...
saya tahu awak cintakan saya...
saya tahu awak rindukan saya..
walaupun awak tak romantik macam hero dalam cerite korea yang saya tengok hari2 sampai saya lupe awak...
tapi saya tahu dalam hati awak cume ade saya...
saya yakin 10001% yakin...
awak akan jadi giler tak de saya kan..kan..kan...

ngaku sajer la...

????
??
??
ehhh....
kenape tetibe saya plak romantik ni....tempias dari cerite korea la ni....

para pembace jgn termuntah eh dengan adengan romantik saya yang tak disengajakan ni...huhu



  saya sayang awak banyak - banyak - banyak - banyak

No comments:

Post a Comment