Monday, September 26, 2011

Awak...SAya nak Semua ni....Boleh???

saya tahu awak tak romantikk....so saya listkan la semua barang - barang ni untuk memudahkan awak.=P

saya nak :

  1. bunga rose ...

    saya nak fresh punye tau....yang tak fresh dah dapat dah tahun lps...
  2. teddy bear.

    .ingat tak mase kat air hitam awak nak belikan saya teddy bear..tapi tak jadi sebb kelam kabut layan atokkk...kempunan saya tauuuu...rugi...menyesal saya....so saya nak tuntut lagi sekali...
  3. music boxes ..

    saya suke dengar music box...tapi tak de org yang perasan pun saya suke bende tu..so tak de la yang beri saya music box...saya rase awak pun tak tahu.....dah penat tunggu selama 25 tahun...kesian kan saya....tak de yang perasan,,,,selama ni collection yang org bg semuanya patung...haishhh...
  4. Ipad @ ape2 tablet pun boleh

    saya tahu bende ni mahal....saya tak nak pun...tapi..sesaje jer bgtau awak..mane la tahu awak menang loteri ke..ape ke...boleh la belikan saya menatang tu...hehehe
  5. bukit tinggi

    boleh tak awak bawak kan saya pergi sane...saya nak pergi dgn awak jer..kite berdua...tak nak dengan org lain...kalau org lain ajak ..saya akan tolak...saya akan cakap " saya tunggu suami saya"....suami????...hahahhaha....daya giler...!
  6. jogging

    tetibe saya rase nak berjoging...bagun pagi-pagi..lps tu berjoging dengan awak..nak tengok muke awak yang sememeh bangun pagi untuk joging...mesti bestkan...mesti awk kurus punye kalau joging dengan saya..hehhe...
  7. home.sweet.home

    awak...nanti kite beli rumah nak tak lepas kawen???....tapi awak cakap awak nak buat rumahhh...tapi awk nak buat rumah kat belakang rumah ibu n ayah awak...mane boleh...!! ini tidak adil...!!..tapi tak kisah la aper- aper pun....asalkan ade rumah..tak dapat yang kecik..yang besar pun jadi lah...saya rela... =P


    saya rase setakat ni kot....nanti kalau ade saya sambung part 2 eh....heheehe..

dapat topup dari si tunang..terima kasih sayang..saya tahu tu kerja awak..saya tahu awak yang topupkan saya...

No comments:

Post a Comment