Thursday, September 8, 2011

|kisah bertemu cinta||

bertemu cinta hati

i love this songs by ezad exist... the lyric is very meaningfull....

just read the lyric...

bertemu cintaku

Di sini aku telah lalui
Detik hitam silam
Pernah menghantuiku
Apabila bertemu dirimu
Berubah segalanya
Kerana kejujuranmu

Kasih cara bicaramu
Senyum di bibirmu
Membuat ku rindu

Chorus

Tak pernah aku terfikir
Akan bertemu cintaku
Malah ku telah cuba melupakan semua
Tapi sukar kali ini
Akan aku terimamu
Sama kita berpimpinan
Jalin hidup yang indah bersama dirimu
Ku akui ku cinta padamu

lyric ni mmg kena sangat...lirik yang  menceritakan pencintaan saya bersama si tunang..
.bertapa sabarnye dia menunggu cinta saya pada dia...
bertapa sabarnya dia melayan karenah saya disebabkan kisah percintaan saya yang dulu..
. dan akhirnya...berkat kesabaran si tunang...saya jatuh cinta pada dia...
mungkin lama dia menunggu,,,
at least berbaloi dia melayan karenah saya yang suke sakitkan hati dia..
.alhamdulilah..
Allah telah jodohkan saya dengan lelaki yang terbaik untuk saya..yang ade di setiap kali saya perlukan dia...
Thanks to Allah kerna mentakdirkan saya putus cinta dengan K.N budak muar tu..huhu....




i love u mr tunang...moga berkekalan cinta kite sehingga di penghujungnya.

No comments:

Post a Comment