Saturday, October 1, 2011

SunDay WorKing

HUwaaaaarkkk....sedap giler tdo pagi tadi... 
rase tak mahu bangun ..bukak mate pun saya tak mahu tauu.. 
adeehh...rase berat hati plak bak tinggalkan bantal kesayangan .

.tidakk...tidakk....jgn bukak mate lagi..
alamak... Mak aihh... dah pukul 7.25am... 
saya dah lewattttttttttttt.....!!!!!
kelam kabut mandi ...
sampai tempat keje around 8.10am..
heheh..tgk2 kak zia dah sampai..
well....handover keje2..
pas tu dia pun balik....
selamat bercuti ke sabah ye kak zia.

tinggallah saya keseorangan di ofis...
dengan perserta kursus bahasa di dewan sebelah..
dan juga pak guard di bawah...
nasib baik hari ni giliran pak guard yang disukai punye duty...
ade la jugak mood nak datang keje...

hohoho..disebabkan mereka semua pergi ke sabah..
maka bercuti lah saya di sini selama mereka di sana..
best giler..
kalau la tunang ade kat sini..
memang saya ajak dating punye...

hahhah...so skrg ni  ape yang perlu saya buat ialah...menunggu peserta bahasa arab menghabiskan pelajarannya..
then lps tu boleh la balik..sunyi sepi kolej komuniti ni...huhuh....

rabu dah naik kerja...kunci ofis pada saya...kene datang awal lagi..........haisssh....!!!!! kene bangun awal la nampaknya...

No comments:

Post a Comment