Thursday, November 17, 2011

guA BenGanG giLeR ....


grrrrr...grrr....saya rase bengang giler ari ni,,,
bengang dgn minah yang keje kat 7eleven pontian

okay....hari ini saya berniat untuk menukarkan duit syiling tabung saya..
saye kira2 sumenya ade RM60..
so oleh itu saya pun p la tukar kat 7 eleven..
saya bagi kat dia RM60..
budak pompuan ni cantik...rasenye dia sorang paling cantik kat &-eleven pontian tu
tapi dia bagi saya RM50..
fine..dia cakap dia nak kira dulu...
oleh sbb saya nak cepat...n dasar kepercayaan saya pada org ISLAM dan MELAYU..
saya pun cakap la 

awak kira dulu..nanti petang saya ambil balance rm10 tu..

then.. before balik kerja tu saye singgah la ke 7-E untuk tuntut duit balance RM10..
kemudian, keluar sorang akak ni..(bukan org yang same ambil duit dari saya). Dia cakap:

duit syiling tu mmg ade RM50... bukan RM60

saya benggang...seingat saya mmg ade RM60...saya yakin...saya dah kira banyak kali...tapi oleh kerana saya malas nak gaduh...malas nak cari pasal..malas nak banyak cakap...
so saya pun cakap

tak per lah saya halalkan...(tapi dalam hati ku..aku haramkan..heheh...tunggu la balasan dari Allah

huahahha...mulut kate halal,..hati kate haram..
mcm ne la tu kan..
sebenarnya time tu saya cume ingat Allah jer la..
bukan rezki saya..=)
hihih...
tapi atas nama Allah..saya serahkan pada-Nya..
Dia yang berhak menentukan balasannya..
so kepada minah 7-E.. sila lah bertaubat...itu saje.Sekian





grrrr....sedih duit tabung di ambil orang.. =( .Allah Maha Adil...

No comments:

Post a Comment