Saturday, November 19, 2011

guA BenGanG KaLi KedUa

terus terang saje la..
hari ini saya kene marah..
perasaan saya saat ni ...???.
.of kos la..
saya gembira sangat2...suke...best sgt kene marah...
muahahha...adoyaii..sengal...

Actually...saya sedih sgt..terkilan dgn kate2 seorang makcik ni..
seolah2 mengugut untuk menjatuhkan saya..
saya down untuk seketika..

to Makcik !!
sila lah jatuhkan dan burukkan saya....saya tak kisah...saya percaya pada Allah....

awal2 perbualan telefon lagi makcik tu seolah - olah memg mahu menyerang saya..
nasib baik Allah berikan kesabaran kepada saya melayan makcik tu...
hanya kate maaf saje yang mampu saya katekan...
kalau saya yag betul pun dimate dia saya yang salah...
so teknik yang saya gune ialah maaf ..
itu saje lahh...

masih terngiang2 lagi kat telinga saya kate2 makcik tu

awak yang bagi mesej kat saya kan..tak kan awak tak tahu kursus ape awak buat?!!!....

saya pun pernah jugak keje pejabat.....saya boleh tutup periuk awak.saya boleh bgtau pengarah awak...awk keje mcm ni

awak tahu kan hukum bile awak berjanji tapi tak di tepati..?


awak cakap mintak maaf .. tak payah la jerit kat telinga saya...awak marah saya !!!

hadoyaiii....pengsan layan makcik mcm ni...so dengan penuh kesopanan dan kesusilaan..saya pun menjawab:

ye...makcik saya tahu...tapi dalam mesej tu banyak kursus kite buat..makcik nak tanyakan saya kursus yang mane satu...saye kene tahu...

saya diam..tak tahu nak cakap ape...tapi andai kate saya boleh patah balik mase...saya nak jawab...

" Dengan segala hormatnye seya mempersilakan makcik untuk berjumpe dengan pengarah saya untuk memberitahu segala ketidakpuashatian makcik kepada saya..sekian"

ye..saya tahu....( rase nak tanya dia..ape hukumnye tutup periuk nasi saya??;;)

Sumpah..saya tak de rase nak marah makcik..saya layan sume orang sama jer...mcm ni lah...

saya menangis..bukan menangis sbb ape...menangis kerana perangai makcik tu mcm ni...
saya harap sangat saya tak nak jadi mcm tu kalau saya dah tua..
jauhkan lahhh...
saya harap saya dapat layan makcik2 ni dengan  penuh kesopanan...
sbb saya anggap sume peserta kolej ni warga tua yang ptt di hormati.,

saya sentiase berjaga2 ketika bercakap dihadapan org tua,
tidak mahu mengecilkan hati sume org..
mungkin makcik sorang ni je yang saye terlepas...
hmm..tp bgus jugak terlepas...
lps ni makcik tu dalam senarai *blacklist* saya..
muahahah...
jgn harap saya nak contact n panggil makcik tu lagiii...




kalau ade 3 4 orang peserta mcm perangai makcik ni..boleh pitam saya ni

No comments:

Post a Comment