Wednesday, December 7, 2011

MaRi BerKetaWa BerSaMa AnWAr HaDi & MatLutFi&MaRiaElEna Di YOuTubE

halooo..malaysian..
Arggghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh...................
Penatttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttnye..!
kerja hari ni agak rimas dan giga penat...
dan sangat stress..
badan agak letih..
sampai rumah..rehat dan terus mandi...
watch the drama tentang dhia..
terbaik!!!...=) love it damnnnn to muchhh...

after that saya pun melayan la youtube...
saya key in nama " matlutfi"
y?
i love his video..
banyak mesej yang sangat baik
tiap kali saya stress..of kos saya akan layan video matlutfi kat youtube,,,
guarantee...akan ketawa terbahak2..
stress n kekusutan yang ade terus hilang...
no need panadol..
ckup dgn matlutfi dah boleh baik...
matlutfi yang cute
matlutfi yang kelakar..
matlufi yang sempoi...
sume video dia penuh dengan mesej yang baik..
disampaikan dengan cara yang berhemah dan bg saya tidak mengecilkan mana2 pihak..
so sesiape yang belum tengok lagi mat lutfi sila klik sini...video yang paling best antara yang terbest

then 2nd video yang saya suke layan
is anwarhadi..
rasenya dah ramai kenal..
he's so MANIS...
giler laju speaking dia...
otak saya tak sempat nak translate ape yang dia dah cakap...
ape pun...love his video...mesej yang terbaik...
klik sini untk tengok video dia..
cute kan dia...hihih....

then 3rd is maria elena,..
she's not bad...
speaking abis...
comel n cantik...
video yang dia pun best2..buat saya ketawa terbahak2..
n dia pun ade ajar tutorial pakai shawl...
bermekap...mcm2 lagi la
dia sempoi n gile2 abis..haha...sape2 yang nak tgk dia punye video klik sini.
saya suke video "who win"...mmg best..

so kepada sesiapa yang masih tak kenal
siapa mat lutfi?
siapa anwar hadi?
n siape maria elena..?
sila la google..

marilah kite beramai2 menyokong bakat mereka...


bangga sangat dengan dorang....terbaik...

No comments:

Post a Comment