Sunday, December 18, 2011

vIsIt My Mom @ ReSoRt Tg.PiAi


Actually sebenarnya x terniat pun nak tulis entry ni..
sebenarnya nak tulis entry happy holoday part 2..
tapi di sebabkan pica2 happy holiday tak ade
makenye asay buat la entry lain..
dan kebetulan saya godeh2 latop ofis ni..
terjumpe la folder pica mase saya datang melawat mak..

kan hari tu saya ade buat entry pasal mak sedang berkursus..
so 2 hari sebelum kursus tu habis..
saya datang lawat mak..
kebetulan saya stress berkerja di kolej..
ape lagi saya pun terus ajak ofis mate saya keluar temankan saya jengguk ibu saya..

around kol 1 lebih jugak la kami sampai kat resort tu..
cuace kejap panas.. kejap sejuk..
agak ceria sikit la tgk muka mak bile mak tgk saya datang..
heheh..
yeke?
yela..betul ape...
mak nampak heppy..
kami minum petang same2..
lega bile tgk mak ketawa...
saya tengok org2 yang ikut kursus tu ade yang ok...dan ade yang k.o..
di tegur mak pun buat "dek" jer..
ape jeniskah org mcm tu?
ade adab ke?
mcm tak ade jer...
mak saya bercakap dengan dia..
dia leh buat bodoh..
mcm mak saya tak wujud kat depan dia..
haisshhh...tgh period agaknya wanita itu..
mmg nak kene wanita ini....
ape lagi saya pun sindir la
harapan saya dia dengar sindiran saya..
agak tak bertamadun la kan bile org tua bertanya..
tapi sepatah haram dia tak menjawab...

almost 2.30 pm...kelas mak pun bermula..
saya n ofismate pun terpaksa lah balik ke ofis
untuk mendapatkan semula "stress" kami...
huhuh...before balik sempat lagi berposing..
jom layan pica2 yang saya amik ni.
huhu...









:: im not ready at all when i snap this pic by own..grrr.....very funny...mulut terbukak..hahah.::


luangkan masa untuk release tension.. thanks a lot to izzati come along with me.jasamu dikenang - kenang..

No comments:

Post a Comment