Wednesday, January 18, 2012

#1 | entry bodoh - bodoh hilangkan bosan

atually tak de point sebenarnya nak tulis entry ni..
tapi nak jugak update blog...rindu nak menaip..
sebenarnya ..hati tgh dalam keadaan baik - baik sahaja...
saya dan encik tunang dah berbaik semula..( mcm kes rujuk cerai la pulak)
means kami dah tak bergaduh
makan hari jugak la nak baik
dan akhirnya....akhirnya...akhirnya encik tunang mintak maaf
terima kasih sayangku...sbb turunkan ego awak tu..
saya tahu saya yang salah..tapi awak pun salah jugak kannnnnn..
KITA sama - sama salah ..
tapi saya dah mintak maaf..
awak jer yang lambat mintak maaf..
kalau awak minta maaf awal - awal...
terus jer saya maafkan awak..tak de gaduh2..
.
sedih tau kene marah...
tapi lagi sedih sbb awak tak pujuk saya,,,,,
jahat tau....penat tunggu...

nasib baik skrg dah baik..
kalau tak baik lagi..mesti saya update entry2 yang berkonsepkan air mata dan entry2 yang menyakitkan hati awak...

alahai..tetiba jer ngantok....mesti sambungan ngantok dari kat ofis tadi..
tapi  oleh kerana ngantok
so saya nak update status laju2..

okayy...so ari ni keje so far so good..
report yang bertimbun tu perlu disiapkan segera sebelum minggu depan..
rasenya mcm sempat kot...kot la kan..
lebih banyak berpoya di ofis dari bekerja..
tempahan baju untuk mak semakin banyak.
temankan ofis mate fitting baju pengantin
membuatkan hati tak sabar jugak nak kawen...
oh...sayang..bile kite nak kawen ni...
saya dah gatal - gatal ni nak pakai baju pengantin...
saya dah tak sabar nak jadi isteri misali untuk awak..wakakakk...(awak jangan gelak oke)
ahahhaha....giler la daya!!!!
then..
makan free kat kolej...kenyang perut
lepak dengan kak mai and noly..
makan free lagi...kenyang perut lagi..harap2 gemuk la saya...ahaks


 apa yang ada dalam otak saya sekarang ni :

1. nazli naim
2. rindu
3 sayang
4 cinta.
5. kerja
6.lapar.
7 mesej
8. perut bunyi irama dealova
9. duit.
10. kawen





jiwa romantik : saya ingin menjadi isteri awak sampai di penghujung nafas saya... saya mencintai awak kerana kejujuran awak.dengan hati yang ikhlas saya terima awak seadanya.

No comments:

Post a Comment