Tuesday, February 14, 2012

StoRy LoVe #1 | Mr.TunanG

hihih..tersenyum sendiri =)
sambil peluk - peluk teddy bear
guling - guling atas katil..
jari jemari menaip entry..
mood tgh happy..
saya bahagia bersama awak
sayang awak bebanyak - banyak

this is the reason y im so happy =)
thanks Allah..

(continue)


oke...awak sangat sweet

 we always 3g
tu yang ari2 bahagia..
walauu jauh terasa dekatnya

so..

ari ni mase nak balik keje sempat si tunang 3g dengan saya..
bila sy accept..
si tunang bersama dengan anak saudara dia..
geram dengan si kecik aresya..
dulu x nak dgn auntie, dulu sombong dgn auntie
skrg dah kenal auntie eh
tiap kali 3g..si kecik aresya mesti ade dgn aman dia..

lambai2 tangan..
sambil tunjuk tedy bear yg di beri nama mimi pada saya
kat leher mimi tu di gantung puting dia..
sambil dia hisap puting..sambil tu dia tunjuk mimi dia..

saya ketawa....

anak saudara si tunang panggil saya auntie..
hahah..boleh plak lekat nama gelaran auntie tu kat saya..
si tunang plak di panggil aman..
cantek sgt la tu..
aman tu asal dr perkataan paman (jawa)
dan auntie tu maksudnya makcik..ala-ala omputih.
welll u know me..

dia jerit..

auntie...!!!!!

bile aman  tanya
sape saya..??.


aresya akan menjawab : auntie aya...!!!.(dengan pelatnye)

hahah..saya tersenyum..dia dah kenal saya..

bile  aman dia suruh sayang

aresya terus peluk handset tu..hahah..

bile si aman suruh kiss auntie

aresya terus cium screen henset tu..
 habis hendset tu kene air liur dia..

saya yang penat keje terus hilang penat..
melayan telatah aresya...
saya bahagia...
tengok encik tunang melayan anak saudara.

i love u sayang
i miss u sayang


tak sabar nak ade anak sendiri..mesti tersangat2 bahagia

No comments:

Post a Comment