Monday, March 5, 2012

dugaan yang tertimpa ..hihiihi

alhamdulilah.
allah masih panjangkan umur saya untuk menulis/ mengupdate entry blog saya
mcm dah lame je tak update blog.
bz yang tak terhingga dan malas yang tak terkira..
tetibe ade mood untuk update entry
ntah ape yang nak di ceritakan pun saya tak tahu..
btw banyak cerite cume tak tahu cerita ape yang perlu dipetik untuk diceritakan..

oke.
minggu lepas, saya amik cuti semata2 nak raikan majlis pertunanangan cousin saya..
akhirnya cousin saya (izzatul azrin ) mengikat tali pertunangan dengan pasangan pilihannya..
congrate for them, and waiting for march 2013 iaitu tarikh perkahwinan dorang..
hihi...dorang dah booking dah tarikh tu..
saya dan encik tunang tak leh kacau dah date tu..
oleh kerana encik tunang tak de kat sini
maka saya isytiharkan bahawa tarikh perkahwinan saya jatuh pada 13.13.2013 .ahakss..just joking

hahha..a..seriouslly kami belum decide tarikh,,,
masing2 sekarang buat hal masing2...
bz dengan kerja masing2..
almaklumlah sorang kat johor..sorang lagi kat selangor..
susah jugak nak plan..
nasib la badan...
--jawapan mcm artis gituuhh...

huhu..nak dijadikan cerite,
naik kerja saya "ditegur" oleh pegawai gara2 ambil cuti =,=" semasa 25feb
huwargghhhh...tensionnye..
naik kerja dah kene "tegur"
mood dia sangat tidak baik...
ape lah nasib...kalau la tahu mcm ni jadinya saya tak amik cuti pada 25feb ari tu..aiyaaa..
ape pun tak boleh...
dan segala rancangan bersama encik tunang.. T_T pada bulan ini dibatalkan serta merta.. =( 
ini..tidak..adil...tidak adilll..bagiku..
huhuh..ade jer halangan...tak per la..rancangan akan ditunda sehingga bulan  hadapan...
harap2 segalanye berjalan dengan lancar..

7 days working...rase mcm nak pitam..
dengan hdd rosak =,="
dengan latop pun rosak =,="
dengan jam tangan pun rosak =,=".
ape lagi nak rosakkkkk?????????????????? lepas ni..
semuanya kos...huwarghhh...

so kesannya 7 hari bekerja tanpa bercuti..
dengan bilik bersepah
dengan rumah yg berselerak
dengan dapur yang kotor..
dengan baju yang tak terbasuh..
dengan baju yang x terlipat..
adehhh....dapat cuti pun tak gune..
bukan boleh rehat pun.
still bekerja di rumah....#pengsan



rindukan dia...cepat lah bulan 4

No comments:

Post a Comment