Monday, April 16, 2012

Bukan Nasi lemak sembarangan .

Assalammualaikum..
..
jumaat yang lepas..
saya terlalu malas untuk pergi kerja..
bad mood okay..
terpaksarelakan diri jugak pergi kerja..
should be saya masih cuti..
sebab on call, saya terpaksa bekerja..
kalau ikutkan hati saya nak merajuk lama..
ye la., tetibe je kene marah kan..
sape tak benggang ...

mata pun dah bengkak sikit..
al maklummlah..sedih sangat la kan
that day..pagi - pagi lagi saya kene panggil.
cuak gak..kot kot dia marah saya lagi ke ape ke..
well.. just discuss for the program will running dat weekend..
then after the discussion she's giving me a nasi lemak..
hmm.. ..nak amik hati saya ye...
 dalam hati sebel...tapi tangan tu dok suap nasi lemak kat mulut..
dasar sengal punye daya...

hmm.. tak jadi lah nak cari keje lain..ahahaha.

No comments:

Post a Comment