Tuesday, July 3, 2012

i like to move it..move it...

Assalammualaikum semua

dah lame tak update blog sampai lupe emel n pasword log in blog ni..
sungguh kejam..
ahaa...
banyak bende nak cerite kan mase entry yang lepas..
so kali ni kite cite sikit dari cerite yang banyak banyak tu..

so untuk pengetahuan tuan puan sekalian..
saya telah pun berhenti kerja di tempat keje saya yang lame..
di mana?
di kolej komuniti tg piai..
alhamdulilah saya telah berkhidmat selama 1 tahun sebulan suku...hahha..
nak jugak sukunye tu..
3 hari notis.. dan berakhir pada 16hb yang lepas..
sayang nak meninggalkan kktp..
too much memories..
staff yang baik. membuatkan saya rase berat nak meninggalkan mereka..
exspecially puan hanirah and kak zia..
dorang mentor yang terbaik,..
dan mengajar saya tentang banyak perkara,..

dan sekarang saya kerja mane?
ok..walaupun jawatan saya mmg biase..
tp saya rase kerja saya itu sangat memuaskan..
saya baru rase erti kerja..
berkatnye..
penatnye..
susahnye..
stressnye...
semua buat saya rase puas..
alhamdulilah..saya dapat kerja ni atas berkat pertolongan rakan saya..
tanpa ade interview..
tanpa ade ape2.,.
saya terus masuk kerja 2 hari sebelum saya letakkan notis di kktp..
pelik kan?
mudah kan saya dapat kerja.

so hari jumaat ari tu hari perpisahan saya..
jamuan diadakan..
alahaii...saya rase sedih la plak..
x nak lah di raikan..
ape la sangat jasa saya ni..

haaa...tgk ni banyak x present untuk saya..

ini sume dari kktp..


 bukak hadiah...salah 1 dapat mixer..
mmg saje je kan suruh saya buat tartlet..
thanks kktp..
saya dah gune pun buat kek..








No comments:

Post a Comment