Saturday, February 23, 2013

my new blogskin 2013


Assalammualaikum...

surpriseeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ehem..ehem...anjunghati dah berubah wajah
cantik x?
suke x?
seharian membuat blog...
so actually saya menggunakan blogskin daripada laman web ini :


ini tempalate yang saya amik dari orang..
nak buat template sendiri macam membuang masa kan..
so better saya amik template yang sedia ade..
senang dan mudah..muahahha
cantik dan comel..
tapi kene pandai edit utk jadi sepertimana yang kite nak..

coding saya amik dari blogskin
saya just edit:
ad
header
chatbox
sidebar
itu saje.. semuanya makan 1 hari..

so bagi yang dah expert boleh kot buat coding template untuk diri sendiri
macam saya.. mmg surrender la kan..
walaupun seketika masa dahulu saya pernah belajar coding...
hoho...sambung tgk tv la kejapp..
mcm best je cakerama malam ni..c u next entry..night!



 blogku telah di surgery kan...

No comments:

Post a Comment