Sunday, March 24, 2013

Cinta Bersatu Ke Hujung Nyawa (nikah)

assalammualaikum..

nak story le tentang majlis saya ni..
mesti korang nak tahu kan..kan...
eleeh..tipu la x nak tahu..
tu yang korang stalker blog saya tu kenape..
okayyy....
actually..banyak dugaan sebelum mase nak dekat dgn majlis,.
stress di tahap infiniti....

segalanya berlaku saat akhir..
masing2 pnye dugaan..
so..saya x kisah org sekeliling nak cakap ape..
ini majlis saya..
blh gitu ke..

alhammdulilah ..
segalanya berjalan agak lancar..

walaupun pagi tu mood agak benggang sebb bakal suami mcm benggang dgn saya..
haaaa....pasal bas kononye tak boleh masuk lalu jalan ke rumah saya..
haihhh..pelik kan..
selama ni bas masuk okay je..
ntah bas size xxl agaknya yang di bawa dari selangor..
kene lalu depan..
lantak laaa..
yang penting bakal pengantin pompuan kene siap cepat.

itu diaaa..

okay..kenapa pak andam???
jgn terkejut ye..
sapa sangka yang mengandam saya si lelaki..
actually..terpaksa ok..
bukan sengaja paksa..
ini semua angkara saya cancel last minit brindal persona tu la..
mahal pun x gune kalau sendiri x puas hati..
x payah nak selindung lagi dah...
biar terang2 kite bercerita..
nak bercerita part ni kene tunggu entry lain...huhuhu...
i owe u 1 entry...

ape pun phad mmg terbaik..
walaupun dia banyak lupe..



he's wearing glove ..so i punye air sembahyang x terbatal....


and 


after...

itu...dia pengantin mariiii...


menunggu bakal suami...

wahhh...bercahaya..berseri la pengantin lelaki..






dengan sekali lafaz ..
saya pun telah menjadi isteri dia...
dia telah menjadi suami saya..

syukur..dia lelaki yang saya inginkan...
menepati ape yang saya cari.

- penyabar 
( saya marah dia tenang, dia marah saya ketawa)

- say no to smoke 
( mmg ini yang saya titik beratkan..sapa yang smoke pasti saya reject)

- pandai masak,basuh,sidai,lipat
( lega..sebab dia boleh jaga diri)

Allah maha mendengar ..
doa saya di makbulkan.
"satukan kami jika dia jodohku dengan satu ikatan yang halal".

alhamdulilah..
kami di satukan pada 20 jan 2013





mak metua saya...selalu saya cakap dgn en.nazli

"ayang takut ibu la"

nape ntah...

dia jawab

"ibu bukan makan orang pun .."



time bace ni..saya nangis ..baru baca ayat mula pun sudah meleleh air mata..
dah la pakai menantang tu..
naik rimas...
haihhh






ecece...nak tunjuk sijil nikah.
malu jugak nak snap pic style mcm ni..
agak kunooo...
hahhaha...





 kami bahagia ....

No comments:

Post a Comment