Friday, March 29, 2013

baru aku sedar ....


baru ku sedar,
yang aku tidak perlukan kau,
baru aku sedar,
kau penambah duka di kala aku duka,
baru aku sedar,
kau tidak mengerti apa - apa tentang aku..
siapa kau yang sebenarnya..
aku mengikut rentak mu..
aku mengikut cara mu dalam diam..
egoku di luaranku,
tersungkur di sudut hari,
tersemat caramu dalam hidupku
haruskan aku berdiam, membiarkan kau bertindak sendirian
haruskan aku berbicara, membantu kau yang sedang terpingga-pingga
disini lah tempat ku..
disinilah ketenangan ku..
dia tak mampu berbicara ketika aku meluahkannya..
dia tak mampu membuatku ketawa ketika aku sedih berbicara,
dia tak mampu berbuat apa-apa..
tapi yang pastinya, dia lah yang membuat hatiku tenang..
dan aku membuang kau jauh sejauh-jauhnya....



 ...touching gile ayat ni..saya suke..sapa suke....angkat tangannn...

No comments:

Post a Comment