Wednesday, March 27, 2013

ini cerite pasal kerja


assalammualaikum..

keje pun ibadah kan..
tapi kalau buat keje menipu..
ibadah ke tu..
okay..
nak di pendekkan cerite..
saya mahu berhenti..
diatas sebab?

ingin bersama suami.. 

so bermula pada hari ini..
.salah..
kite mulakan pengiraan dari esok..
bermula hari esok saya cume ade 19 hari lagi berada disini...
ye...19 hari lagi ye...
so dalam 19 hari lagi ini..
bermula dari awal bulan lepas saya sudah pun mencari pekerjaan lain..
namun, hampa...
ku kecewa..
rezeki tidak kujung tiba..
walaupun si suami dah bagi ayat

" tak ape la abang kan ade kalau ayang x kerja'

ok..fine...

saya boleh terima ayat en. nazli..
tapi
.
.
.
..
saya tak boleh nak terima betul kalau saya ni x bekerja...
itu sangat2 menyedihkan okay..

x suke..
x suke..
x suke..

nak keje..
nak keje..
nak keje..

saya percaya selagi saya ade di muka bumi Allah ini..
ade saje rezeki yang tercipta untuk saya.
mudah2han..
asalkan kite berusaha..
 tak kan berputus asa..


yeahhhh.....


chayokkkkkk....

malaysia boleh...!







No comments:

Post a Comment