Friday, March 29, 2013

macam menyindir je....

pc tengah saya on..
saya bukak hot fm..
dan saya?
still use my notebook..
senang nak access semua maklumat kalau nak menulis..
lagi pun more confident typing gune notebook sendiri..
idea menulis mencurah2..
okayyy...
cube tengok entry kat bawah..ade lirik lagu
sapa yang tulis pun saya tak tahu..
biarkan saje si penulisnya...

tapi mungkin secara kebetulan..
tetiba plak lagu sejarah mungkin berulang tu berkumandang di radio hot fm..
haisyyy..tiap2 hari dengar hot fm tak pernah plak dengar lagu ni kat radio..
ye lah..lagu lame dah kot..

so motif ?
lirik lagu di bawah?
lagu di hot fm?
saje kannnnn....nak sindir  ke????
mengade ye.....

bila aku tiada, terbuktilah..
bertapa aku mulia, di sisimu..

hahhah...haruslah tidak...

saya la bini yang paling teruk dalam dunia ni ..kini dan selamanya...
perlu ke di jadikan tag 2013?



 eh, saya x kacau awak pun, jgn la kacau saya ye..hihi...saya bahagia disini..

No comments:

Post a Comment