Friday, March 29, 2013

menangislah....wahai hati

Assalammualaikum...

good saturday..
orang lain mungkin sedang sedap tido kan..
dan bangun lambat..
seronok lahh
sedangkan saya?
masih bangun pagi dan bersiap2 untuk pergi kerja..

Pagii ni mood agak bagus..
setelah puas menangis malam tadi..(malunye ngaku)..
sampai bengkak mata..
nasib baik x nampak sgt sbb pakai spect..
ape pun..lega dah hati ni..
pagi ni hati sangat tenang..
fikiran tidak mahu kusut..
biasa lah mrs.Period nak datang..
mahu x emosiku terganggu...
sapa la kite untuk menolak perasaan ini..ececece

pernah juga seketika dulu..
bile mrs.p nak dtg..
hati saya serba tak kene...
nak marah orang je rasanya
muka nak masam je..
salah cakap sikit nak benggang...
hati mule resah...
tanpa ada sebab..
saya menangis sepuas2nya...
bayangkan lahh..,bayangkanlahhh...bayangkan lahhh..

nangis je puas2, biar mata bengkak, asalkan lepas ni semuanya lega..
it's work okay..
menangis sepuas2nya sampai tertido...
bila bangun tido..
tengok2 kite kat dunia baru..
kat alam fantasiiiii woooo..ade taman yang penuh bunga..rama2 berterbangan,..burung berkicauan...
 puiii la..cakap nak hebat sangat daya ni...
so after the tears were flowing out..
i was like very happy...
n wondering why im crying...?
dan...sesungguhnya wahai wanita..
haruslah anda sedar..
TIDAK SEMUA LELAKI FAHAM AKAN MASALAH INI..
oleh sebab itu...haruslah kamu tidak tergedik2 minta di pujuk mcm saya ni...
mmg booooooooooo layan la jawabnya...
susah kan kalau lelaki x fahamkan kite..
rasenya x kan mahu lelaki itu melayan keadaan kite..
so wahai wanita...
bangkitlah.....kalau mrs.p datang..
jemput lah dia masuk...
then nangis la puas2...


 mencari ketenangan daripada ilahi..

No comments:

Post a Comment