Wednesday, March 27, 2013

oh tidakkkk....Mrs.P mahu datang menjenguk tidak lama lagi.. !

assalammualaikum..

jangan terkejut tiap2 hari saya update blog..
bukan atas sebab ade pembace setia..
walaupun ianya adalah salah satu sebab
tp sebab yang utama ialah..
hanya tinggal 

18 hari bekerja

so kepada yang x faham..
boleh bace entry sebelum ini..
hihihi..

semenjak ade pengganti,,,
semakin kurang bebanan kerja saya sedikit demi sedikit..
tu yang rajin tu update blog..
hahha....

meja pun dah bertukar..
asalnya di tengah..sekarang di hujung sekali..
huwarghhh....di tempat pembuangan...
tapi 
saya suka..
jauh dari boss..
masa untuk mengular semakin panjang..
guna latop sendiri..so senanglah saya kan,,
blogging,facebooking,vlogging,everythinggg...
oh yeahh..
dunia kebebasan ku di sini selama 18 hari lagi..

lepas tuu nak buat ape?

tunggu duit jatuh dari langgit la...

okay..kepada sesiapa yang ade lubang kerja kat area selangor,,
gaji boleh tahan hebat..
boleh bgtahu same saya..
saya perlukan kerja selepas 18 hari dari sekarang..

so..

stop ..

then ...

continue...

with the relevant story 

serasanya ..tidak lama lagi mrs p akan menjenguk saya..
saya sudah mula rasa

  1. angin di badan
  2. perut mencucuk
  3. selalunya backache..tapi kali ni mcm xde...mungkin.....
  4. pening menjadi pengganti kot
  5. lapar ..lapar..lapar....makan je la kejenya.
  6. and last ...more sensitive..(smlm benggang dgn en. nazli..dia merajuk, saya pun ikut merajuk la) 

jarang sekali saya suke sapu minyak bam di dahi..
tapi kali ni..
i did it..
unbelievable

bila dah macam ni..
en nazli akan cakap

" sapulah minyak"

dari dulu bila en nazli nak sapu minyak atau suruh pakai minyak..

the word i always to be used

" noooo.. ayg x suke bau minyak kat badan,dahi or mane2 aje la"

"bau tu akan melekat kat baju..nanti kemane2 saje orang akan bau minyak.."

"tak suke la"

"eeee...x nakk la"

k nak sambung wat keje 2 minit..

babai


 mrs. p.. please be nice to me okay...

No comments:

Post a Comment